Helix :: Comics - Page 101
Home - First Comic - Latest Comic - Archive - Character Profiles - Add To Favorites - RSS

Page 101

October 1st, 2012, 12:26 pm

Average Rating: 5.00

<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments

Annausagi2,

October 1st, 2012, 12:41 pm

Reply


"Will showing a flashback make my crappy actions justified? No? OH, BAWWWW 8("



-----------------------------------------------------

@NightmareNatarii: Oh, man, same here. Teeth injuries and whatnot scare the hell out of me. D:

@xcares: That old lady sounds frickin' amazing. XDD good on her for kicking that guy's ass. Yep, she'd probably beat Feadorch├ęs in no time... perhaps telling people that he fought with a dragon wouldn't be such a bad coverup story after all. :P

@KagamiNoUta: Hello there!
Haha, that could partly be my fault for not even creating an introduction thread in the forums yet. XDD I just suck at advertising. And thanks for all the praise, it made my day :,3 Hope the rest of the comic wont disappoint.

Hehurm... sorry to say, but it sounds like a probability that he'll get a gold tooth eventually, as I don't think they had any other methods of substitute teeth back then. XDDD

@Neven: Lol, that's what you get when you're being a pain in the ass - you do deserve some pain in the face. :3
Thank you, thank you~ The original actually had even more text than this, but they were soundeffects. So no speechbubbles of the duke swearing his heart out removed or anything, thankfully. XD

@SkyWithFluffyclouds: Gwynplaine and the Joker ain't got nuthin on him now. Well, they do, but... you know. XDDD

@mrsklemzak: Hi thar! Glad you're enjoying the comic. :3
Yep, all he can do now is embrace his new look. XDD Try going for sexy instead of fancy, Mr DukePants.

User's Comments

Z-Lover,

October 1st, 2012, 2:48 pm

Reply


Awww, wittle jerk face~~
Strangely adorable. I don't know how I feel about this XD

NightmareNatarii,

October 1st, 2012, 4:44 pm

Reply

is that his mom?
if so thats very cute he's feeling sentimental ,3

Aya_Yai,

October 2nd, 2012, 7:46 am

Reply


Aaaaaw. ;__; Somehow I am feeling really sorry for him.

xcares (Guest),

October 2nd, 2012, 2:09 pm

Reply


He has siblings? I know i'm pushing it here an i'm sorry.
Third panel is confusing.

Ninhursag,

July 6th, 2015, 4:18 am

Reply


Yay, flashback, cute Sigismund is cute ^^
I also like his meditative and pensive look in the first panel~

Ninhursag,

July 9th, 2015, 2:21 am

Reply


I wonder why he was crying in the flashback...Will you show the reason in the future, or is it just one-time flashback that will not be continued?

Annausagi2,

July 9th, 2015, 7:52 pm

Reply


@Ninhursag: I don't think this particular flashback will have a follow-up, since I reckon it's just of a random instance in Baby-Teivel's past where he cried for... whatever reason. Maybe he got an owwie. xD
We'll get more flashbacks from him in the future, though. :3

Post A Comment